صدای زنگ بیکاری به خوبی شنیده می شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
صدای زنگ بیکاری به خوبی شنیده می شود
نوشته شده در شنبه 27 آبان 1398
بازدید : 223
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

 

 

 

محسن علیمردانی ، عضو کمیسیون اجتماعی ، با انتقاد از ارائه آمار نادرست اشتغال زایی:

 

صدای زنگ بیکاری به خوبی شنیده می شود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیکاری را از مشکلات اصلی و اساسی کشور دانست و گفت:در چنین شرایطی ارائه آمار های غیر واقعی در مورد اشتغالزایی،نمی تواند تضمین کننده اشتغال واقعی باشد.

محسن علیمردانی در گفتگو با خانه ملت اظهار داشت:اگر دولت بخواهد با ارائه آمار های غیر واقعی در مورد اشتغالزایی این گونه وانمود کند که مشکل بیکاری تا حدودی رفع شده فقط صورت مسئله را پاک  می کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که فقط مشاغل پایدار می تواند ملاکی برای آمار اشتغال ایجاد شده در کشور باشد،تصریح کرد:ارائه آمار غیر واقعی در مورد اشتغال و اشتغالزایی دردی را از مردم و بیکاری حل نمی کند و بی اعتمادی به مسئولان را به همراه دارد.

وی با اشاره به این که اشتغال پایدار و درآمدزا با فعالیت واحدها و کارخانه های تولیدی ارتباط مستقیم دارد،ادامه داد:نتیجه نتیجه طبیعی و اولیه کارخانه های تولیدی و همچنین اخراج کارگران و کارمندان و افزایش بیکاری در سطح جامعه است.علیمردانی اخراج اخراج کارگران از کارخانه ها و واجد های تولیدی را به معنای بالا رفتن آمار بیکاران در جامعه دانستو یادآور شد:در شرایطی که برخی از کارخانه ها و واحد های تولیدی با مشکل تعطیلی یاکاهش ظرفیت تولید مواجه اند ، ارائه آمار غیرواقعی از اشتغالزایی بیش از پیش آشکار می شود.

محسن علیمردانی با تاکید براینکه آمار اشتغال باید مبتنی بر واقعیت باشد،عنوان کرد:به رغم آمار های ارائه شده توسط دولت ، نگاهی به وضعیت بیکاری در جامعه نشانگر این است که دولت موفقیت چندانی در اشتغالزایی نداشته است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیکاری را دارای پیامدهای اجتماعی و اقتصادی ارزیابی و تصریح کرد: بیکاری می تواند موجب افزایش ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی شود.از همین رو مسئولان باید توجه بیشتری را به حل ریشه ای این مشکل معطوف کرد.

 به نقل از روزنامه مردم نو




:: برچسب‌ها: محسن علیمردانی , عضو کمیسیون اجتماعی , با انتقاد از ارائه آمار نادرست اشتغال زایی: صدای زنگ بیکاری به خوبی شنیده می شود ,



مطالب مرتبط با این پست
.